Sunday, 28 August 2011

JULIANA EVANS post kat wall AKU

hai sume pembace..harap korang sihat belake ek..
korang tengok tajuk kat atas??..
hah,betul dah tu.jangan was-was....retis post kat wall aku..setelah entry sebelum ni permulaan perkenalan aku ngan retis ni..entry tersebut..sekarang, kami dah mula mengorak langkah,hehehe...
ni hasil printscreen..sape tak caye datang tengok wall aku,hehehehehe






k lah..selamat beribadah sume ek:)
jangan ponteng pose,hehehe


21 comments:

Burung Hebat said...

hahaha..cam sial je..btw..kreatif bro

aque said...

hahahahaha.... selalu owg wa lisa... ni jliana evans plak... harharhar...
kelako..

n salam lebaran in advance :)

EyqaLuvender said...

muahaha!sengalness...=p

Cik Bell said...

hebat juliana evanS pndai anyam ketupat.hahah :P

FizaFizz said...

hahahaha..untung lerrrr~

muhamadsufian89 said...

wahaha. kirim salam kat juliana evans ye. dia amik tempahan anyam ketupat tak ek?? hehe

Terbelog said...

kahkahkah

Rtp Farra Arisha said...

wehooo..juliana the prettiest tegur orang tuuuuuu :D xoxoxo.

Khairil said...

hahaha...betul ka dia atau tiruan punya?...

Engku Sofea said...

hahahhaa cakap base timur plak tuu. hehe:P

Tak Secute TeddyBear said...

haha ye ye je ni

AsyRaF is VeRy HumBLe said...

muahahaha! juliana tu awek aku dulu..aku yg ajar dia menganyam ketupat..

♥ MRS ZACKS ♥ said...

hahaha amboiii juliana evans hok comey tu jugop ye nop :P kiki

Eyda Dania said...

xcye2..hak3..

Kak Dara said...

hampir percaye...=,="
sengal giler!!!ahaks2
nice bro..keep it up

ila said...

ehek poyonya..

juliana evens ske coki2 jugak ker?hahha

SoutulMujahid said...

pandai ko memphotoshop :p

ieyza afieyna said...

haha..

TrigYy said...

hahhak3... ye2 je mu ni.. hahha

Sarah Khan said...

hahaha btw she's cute! ;)

Tulus Sweet said...

Juliana Evan tak balik Perak ke?? haha