Tuesday, 24 May 2011

APLIKasI BUNga

hye semua..
kali ini entry aku sal bunga lam dunia ni..bunga yang biasa kita taw bunga tulip,taik ayam n lain2 lagi...
tapi yang ni lain...
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
LAYAN















note:ak sangat x minat bunga,tapi klu "BUNGA" y atas-atas tu ok ler..heheheheh

20 comments:

gadis bunga said...

aha . meet me gadisbunga :)
HAHA

Rozuan Ismail said...

bu............nga nga..haha

Shamsuddin Amin said...

seksa kot
bunga yg last tu.... LoL

Shamsuddin Amin said...

seksa kot
bunga yg last tu.... LoL

blog-tips-kurus said...

bukan bunga jadian..

Hang Leo said...

gadis bunga:gadis "bunga" antara contoh bunga y ada,hehhehe

rozuan:awat tergagap plak tu..hihihih.or sebab tgok bunga y last tu,,hahaha

amin:bunga y last tu ak terserempak lam google..tu ak masuk kan jgk,,hehehe

BTP: ada jgk ke bunga jadian??

CikTomyam said...

hik3...bnyak bebeno bunga yg kita sebut kan..

pinjam ptptu pun ada bayaq 'bunga' kan..hehehe

HanaMatata said...

ngeh ngeh ngeh~ Bunga Cinta Lestari minat ea....

Hang Leo said...

cik tomyam:tu antaranya jgk,,hehhee

hanaMAtata:xde la minat sgt pn,hihihi..bini org :)

Syazwani Mazlan said...

hahhaa..sgt gatal yek :D

Hang Leo said...

syazwani:hehehehe.peace :)

Zulfikar Hazri said...

perut bunga cinta lestari seksi.. UuUuUUUuuuUUUuuu

saiazuan said...

haha bnyk bonar bunga nya~

Bella Bell said...

hahhaa..terbaik!! nice2.. banyak betol kan bunga kat dunia ni selain bunga yayik ayam.. hehhe!!~

Ija AppLe :) said...

tak suke Bunga yg last tuh ! ^^,

meaw said...

adehhhh, parokkkk nise pade gulo sungguh! mocik ingat kang bungo mende dah tadi, tak sangka la kamu tu suka bunga! ops bunga cinta lestari ( betul ke mocik ngeje ni,kekeke) :P

cucu umie said...

kalo nk mint bunga tu boleh shje tpi kne pergi indon ah.. tingl tulip sorng..kuikui

Tulip Putih said...

xbek kau cucu umie..nk g indon kne bwk ak skali r..hahah

faRHa@miSS Vio said...

...hehe..nice entry..."bunga" ...
"raya" p0n byk kite gne ... mcm lgu spe tu ?? lupe..hehe ...
..i d0nt like bunga..p ble tgk girl2 len dpt bunga dr bf dia0rg...jeles jgk... hampeh t0l .. :p

eclipsesweet said...

a'a.. baru perasan.. upenya, ada banyak jenis 'bunga' dalam idup kita niy ek.. hehehe